Formation IBM SmartCloud Control Desk 7.5.1 Service Request Management Fundamentals

Formation

À Paris

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Description

  • Typologie

    Formation

  • Lieu

    Paris

  • Dates de début

    Dates au choix

CETTE FORMATION IBM SMARTCLOUD CONTROL DESK 7.5.1 SERVICE REQUEST MANAGEMENT FUNDAMENTALS VOUS PERMETTRA DE :
Describe the features and applications of the Service Desk and Service Catalog
Explain the purpose and goals of request fulfillment, incident management, and problem management processes
Handle an issue from initial report to resolution using the Service Desk
Follow an offering from shopping to fulfillment using the Service Catalog

Les sites et dates disponibles

Lieu

Date de début

Paris ((75) Paris)
Voir plan
37 Rue des Mathurins, 75008

Date de début

Dates au choixInscriptions ouvertes

À propos de cette formation

You should complete one of the following courses or have equivalent knowledge and work experience:
IBM SmartCloud Control Desk 7.5 Foundations (Self-Paced) (TOS34)
IBM SmartCloud Control Desk 7.5 Foundations (Instructor-Led) (TP350)

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Les exploits du centre

2017

Toutes les formations sont actualisées

L'évaluation moyenne est supérieure à 3,7

Plus de 50 opinions au cours des 12 derniers mois

Ce centre est avec Emagister depuis 9 ans.

Les matières

  • Services
  • Architecture informatique
  • Informatique
  • Programmation
  • Analyse
  • Developpement
  • IBM
  • Plateforme
  • Data base
  • Données virtuelles
  • Architecture IBM
  • Services IBM
  • Infosphere

Le programme

Overview
Service Management
The Service Desk
Service Requests, Incidents, and Problems
The Service Catalog
Self Service
Workflows
Service Level Agreements
Surveys
Reports

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