Formation IBM SmartCloud Control Desk 7.5.1 Service Request Management Fundamentals
Formation
À Paris
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Description
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Typologie
Formation
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Lieu
Paris
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Dates de début
Dates au choix
CETTE FORMATION IBM SMARTCLOUD CONTROL DESK 7.5.1 SERVICE REQUEST MANAGEMENT FUNDAMENTALS VOUS PERMETTRA DE :
Describe the features and applications of the Service Desk and Service Catalog
Explain the purpose and goals of request fulfillment, incident management, and problem management processes
Handle an issue from initial report to resolution using the Service Desk
Follow an offering from shopping to fulfillment using the Service Catalog
Les sites et dates disponibles
Lieu
Date de début
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À propos de cette formation
You should complete one of the following courses or have equivalent knowledge and work experience:
IBM SmartCloud Control Desk 7.5 Foundations (Self-Paced) (TOS34)
IBM SmartCloud Control Desk 7.5 Foundations (Instructor-Led) (TP350)
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Les Avis
Les exploits du centre
Toutes les formations sont actualisées
L'évaluation moyenne est supérieure à 3,7
Plus de 50 opinions au cours des 12 derniers mois
Ce centre est avec Emagister depuis 9 ans.
Les matières
- Services
- Architecture informatique
- Informatique
- Programmation
- Analyse
- Developpement
- IBM
- Plateforme
- Data base
- Données virtuelles
- Architecture IBM
- Services IBM
- Infosphere
Le programme
Service Management
The Service Desk
Service Requests, Incidents, and Problems
The Service Catalog
Self Service
Workflows
Service Level Agreements
Surveys
Reports
Overview
Service Management
The Service Desk
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The Service Catalog
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Surveys
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