Listen & Learn Exercise Professional Hospitality Communication

4.0
2 avis
  • À mon avis, le cours a été très intéressant, nous avons appris toutes choses comme une réceptionniste exceptionnelle .Martin était le meilleur, nous avons vraiment apprécié son aide à tous les temps.
    |
  • Sans doute, ce cours a été l'une des meilleures expériences de ma vie. J'ai appris beaucoup, tout en s'amusant,!
    |

Formation

En Ligne

28,07 € HT

*Prix indicatif

Montant initial en GBP:

£ 24

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Description

  • Typologie

    Formation

  • Niveau

    Niveau initiation

  • Méthodologie

    En ligne

  • Durée

    Flexible

  • Dates de début

    Dates au choix

This exciting “Listen and learn” course is ideal for those who are looking to improve their English Language Skills for the Hospitality Industry. Through listening and comprehension exercises you can continue your professional development and career progression from the comfort of your own home.

This course is also suitable for those hospitality professionals working in the industry and are seeking inspiration on how to say things in a more professional or uplifting manner. Use certain lines and words sensibly and create a tone of voice that is unmistakably in line with 5 star standards.

All online courses are available instantly once purchased.

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Les Avis

4.0
  • À mon avis, le cours a été très intéressant, nous avons appris toutes choses comme une réceptionniste exceptionnelle .Martin était le meilleur, nous avons vraiment apprécié son aide à tous les temps.
    |
  • Sans doute, ce cours a été l'une des meilleures expériences de ma vie. J'ai appris beaucoup, tout en s'amusant,!
    |
100%
4.6
excellent

Évaluation de la formation

Recommandée

Évaluation du Centre

Eliecer

4.0
24/04/2019
Votre avis sur cette formation: À mon avis, le cours a été très intéressant, nous avons appris toutes choses comme une réceptionniste exceptionnelle .Martin était le meilleur, nous avons vraiment apprécié son aide à tous les temps.
Recommanderiez-vous cette formation?: Oui

Gustavo

4.0
23/04/2019
Votre avis sur cette formation: Sans doute, ce cours a été l'une des meilleures expériences de ma vie. J'ai appris beaucoup, tout en s'amusant,!
Recommanderiez-vous cette formation?: Oui
*Tous les avis recueillis par Emagister & iAgora ont été vérifiés

Les exploits du centre

2019

Toutes les formations sont actualisées

L'évaluation moyenne est supérieure à 3,7

Plus de 50 opinions au cours des 12 derniers mois

Ce centre est avec Emagister depuis 12 ans.

Les matières

  • Skills
  • Communication skills
  • Organizational Skills
  • English Language
  • Hospitality
  • English
  • Hospitality Communication
  • Receptionist
  • Communication Training
  • Skills and Training
  • Customer Service
  • Telephone Skills
  • Telephone answering
  • Exercise
  • Professional
  • Reception Skills
  • Language Skills
  • British Accents

Le programme

Topics covered:

✅ Dealing with internal enquiries

✅ Taking Bookings via telephone

✅ Taking messages

✅ Check in scenarios

✅ Explaining the bill at checkout experience

You will be able to listen to ten (10) different conversations or voicemail messages involving guests (with various accents) and hotel staff. Ranging from a simple conversation to more complex scenarios, you will listen to the recording then be asked to complete the gaps in a script of the conversation. These listening, reading and comprehension exercises assist you to not only improve your English Language skills but also introduces you to various British accents.

All conversations are taken from real life hotels and are professionally voiced over to ensure you get the most out of each course.

Listen to these recordings over and over until you feel comfortable in completing the question sheet correctly, you can also download the answers at the end of the course and check your answers to ensure they are all correct.

Dealing with internal enquiries

✅ Taking Bookings via telephone

✅ Taking messages

✅ Check in scenarios

✅ Explaining the bill at checkout

The course provides the following downloads (available under resources section of the course):

✅ Exercise sheet

✅ Answer sheet

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Il vous aidera à comparer différents cours et à trouver la solution la plus abordable.

Listen & Learn Exercise Professional Hospitality Communication

28,07 € HT

*Prix indicatif

Montant initial en GBP:

£ 24