EMAGISTER CUM LAUDE
EMAGISTER CUM LAUDE
London Training for Excellence

Emotional Intelligence: Skills for Excellent Leadership

London Training for Excellence
À London (England), Amman (Jordan), Amsterdam (Netherlands) et dans 23 autres établissements
  • London Training for Excellence

3667 
HT
*Prix indicatif
Montant original en GBP :
£UK 3225
FORMATION À LA UNE

Infos importantes

Typologie Short course
Lieu Dans 26 établissements
Heures de classe 20h
Durée 5 Days
Début Dates au choix
Description

The programme will concentrate on learning EQ and people skills required to promote harmonious relationships between colleagues, enhance workplace performance through improved people skills, develop effective communication between peers, subordinates and superiors, manage creative people and improve ability to interact with others constructively.
Furthermore, participants will learn how to improve their leadership skills by applying assertiveness in handling conflicts, using Emotional Resilience to manage the performance of their team, utilizing influencing and persuasion abilities to lead others more effectively and handle stress the high EQ way. 
Understanding and raising your Emotional Intelligence is essential to your success and leadership potential.
In this programme, delegates learn how to:

Develop the ability to sense, understand and effectively apply emotions as a source of motivation, information and influence
Understand how EQ influences the way they respond to others and themselves
Discover how to apply EQ in the workplace for enhancing teamwork and leadership
Gain insights into why and how individuals get into conflicts and what can be done to prevent and resolve conflicts effectively
Acquire skills and knowledge to apply people skills in the workplace to enhance performance

Installations (26)
Où et quand
Début Lieu
Dates au choix
Amman
Jordan, Jordan
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Dates au choix
Amsterdam
Noord Holland, Netherlands
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Dates au choix
Athens
Attiki, Greece
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Dates au choix
Barcelona
Barcelona, Spain
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Dates au choix
Brussels
Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Belgium
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Dates au choix
Budapest
Hungary, Hungary
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Lieu
Amman
Jordan, Jordan
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Amsterdam
Noord Holland, Netherlands
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Lieu
Athens
Attiki, Greece
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Barcelona
Barcelona, Spain
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Lieu
Brussels
Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Belgium
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Lieu
Budapest
Hungary, Hungary
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Début Dates au choix
Lieu
Copenhagen
Staden Kobenhavn, Denmark
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Lieu
Dubai
Dubai, United Arab Emirates
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Lieu
Frankfurt am Main
Hessen, Germany
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Début Dates au choix
Lieu
Kuala Lumpur
Malaysia, Malaysia
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Début Dates au choix
Lieu
Lisbon
Lisboa, Portugal
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Début Dates au choix
Lieu
London
198-206 Acton Ln, NW10 7NH, London, England
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Début Dates au choix
Lieu
London
London, England
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Lieu
Madrid
Madrid, Spain
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Début Dates au choix
Lieu
Miami
Florida, USA
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Début Dates au choix
Lieu
Milano
Milano, Italy
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Début Dates au choix
Lieu
Mumbai
Maharashtra, India
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Début Dates au choix
Lieu
München
Bayern, Germany
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Début Dates au choix
Lieu
New York City
New York, USA
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Début Dates au choix
Lieu
Paris
(75) Paris, France
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Début Dates au choix
Lieu
Prague
Hlavni Mesto Praha, Czech Republic
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Début Dates au choix
Lieu
Singapore
Singapore, Singapore
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Début Dates au choix
Lieu
Stockholm
Stockholms län, Sweden
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Début Dates au choix
Lieu
Vienna
Wien, Austria
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Lieu
Zürich
Zürich, Switzerland
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Début Dates au choix
Lieu
İstanbul
Istanbul, Turkey
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Qu'apprend-on avec cette formation ?

Team Building
Leadership
Motivation
Emotional Intelligence
Teamwork
Team Performance
Planning Process
Team management
Leadership and Management
Team Building
Human Resources and Training
Human Resources and Training
Human Resources and Training
Team Building

Programme

  • In this programme, delegates learn how to:
  • Develop the ability to sense, understand and effectively apply emotions as a source of motivation, information and influence
  • Understand how EQ influences the way they respond to others and themselves
  • Discover how to apply EQ in the workplace for enhancing teamwork and leadership
  • Gain insights into why and how individuals get into conflicts and what can be done to prevent and resolve conflicts effectively
  • Acquire skills and knowledge to apply people skills in the workplace to enhance performance