EMAGISTER CUM LAUDE
EMAGISTER CUM LAUDE
London Training for Excellence

Customer Service Excellence

4.5 excellent 1 opinion
London Training for Excellence
À London (England), Amman (Jordan), Athens (Greece) et dans 9 autres établissements
  • London Training for Excellence

3717 
HT
*Prix indicatif
Montant original en GBP :
£UK 3335
FORMATION À LA UNE

Infos importantes

Typologie Short course
Lieu Dans 12 établissements
Heures de classe 20h
Durée 5 Days
Début Dates au choix
Description

Emagister has now on its catalogue the Customer Service Excellence Course, which aims to give a new dimension to the customer service teams.

The course strictly focuses on improving the skills and enhancing confidence of the delegates to boost business by converting prospects into customers. Equipped with high-end methodologies and strategies, the course helps the participants to increase sales, growth margins, demonstrate the teams and set up an instance by building strong customer relationships. Our experts have designed the course by merging experimental learning with visual demonstrations to guide the delegates with the most advanced recourses per the requirements of their organizations.

Installations (12)
Où et quand
Début Lieu
09 juil. 2018
Amman
Jordan, Jordan
Voir plan
Dates au choix
Dates au choix
Athens
Attiki, Greece
Voir plan
28 mai 2018

Barcelona
Barcelona, Spain
Voir plan
23 juil. 2018
Dubai
Dubai, United Arab Emirates
Voir plan
25 juin 2018
03 sept. 2018
Frankfurt am Main
Hessen, Germany
Voir plan
28 mai 2018
London
198-206 Acton Ln, NW10 7NH, London, England
Voir plan
Voir toutes les sessions (12)
Début 09 juil. 2018
Lieu
Amman
Jordan, Jordan
Voir plan
Début Dates au choix
Dates au choix
Lieu
Athens
Attiki, Greece
Voir plan
Début 28 mai 2018

Lieu
Barcelona
Barcelona, Spain
Voir plan
Début 23 juil. 2018
Lieu
Dubai
Dubai, United Arab Emirates
Voir plan
Début 25 juin 2018
03 sept. 2018
Lieu
Frankfurt am Main
Hessen, Germany
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Début 28 mai 2018
Lieu
London
198-206 Acton Ln, NW10 7NH, London, England
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Début 01 oct. 2018
Lieu
London
London, England
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Début 17 sept. 2018
Lieu
Milano
Milano, Italy
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Début 06 août 2018
Lieu
Mumbai
Maharashtra, India
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Début 11 juin 2018
Lieu
München
Bayern, Germany
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Début
Lieu
Paris
(75) Paris, France
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Début 20 août 2018
Lieu
Zürich
Zürich, Switzerland
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Opinions

4.5
excellent
Évaluation de la formation
100%
Recommandé
4.9
excellent
Évaluation du Centre

Opinions sur cette formation

A
Anna M.
09/07/2017
Le meilleur de la formation: Their staff was good and trainers were profesisonal. friendly and educated. As per my experience, their trainings were effective and engaging. I enjoyed every bit of the training. I had a nice time in all.
À améliorer: nothing to improve
Formation effectuée: Juillet 2017
Recommanderiez-vous cette centre de formation ?: oui
* Opinions recueillies par Emagister et iAgora

Qu'apprend-on avec cette formation ?

Management
Customer Care
Customer Service
Customer Relationship Management
Customer Retention
Management Planning
Customer database
Customer Manager
Customer satisfaction
Management
Key Accounts and Customer Service
Key Accounts and Customer Service

Programme

By completing the course the participants will be able to:

  • Understand the customers and what are their expectations
  • Know the purpose of the customer service of the organization
  • Create a positive impact on the customers seeking services
  • Enhance the company’s reputation by ensuring high-end customer service
  • Modify the behavior towards customers and adapt to deal with customers of all temperaments
  • Be positive in promoting the organization and contribute to boosting business
  • Accept the weaknesses and work on that to be the inevitable taskmaster within the team
  • Deal with the challenging situations where the customer’s requirement is not yet fulfilled
  • Be a go-getter when it comes to ensuring the finest customer service at the most professional level